نیاز باکس

وبلاگ

نیاز باکس

وبلاگ

حامد هاکان خواننده موسیقی پاپ متولد شهرری می باشد. آهنگ ها و کلیپ های مجنون لیلا، مواظب خودت باش، قبوله، آهای خبر نداری و جهنم سرد را در ادامه مشاهده می کنید.

آهنگ های حامد هاکان خواننده پاپ

حامد هاکان متولد سال ۶۲ بود. او از دوران کودکی علاقه زیادی به خوانندگی داشت و در سن نوجوانی به موسیقی پاپ علاقه مند شد.

هاکان به دلیل همکاری با محسن چاوشی و محسن یگانه مطرح شد و زمانی در عرصه موسیقی پاپ بسیار فعال بود.

  ادامه مطلب ...

فال موفقیت

فال موفقیت متولدین فروردین

خستگی ناپذیر به نظر می رسید و تصمیم دارید درباره ی فرصت های بی شماری که اکنون پیش روی تان خودنمایی می کنند رویاپردازی کنید و محدودیت های تان را نادیده بگیرید. شاید به این نتیجه برسید که همه ی فرصت ها را عنیمت بشمارید، یعنی حتی حاضرید اگر زمان کافی هم در اختیار نداشتید هر طور شده به این فرصت ها رسیدگی کنید. سعی کنید

هوشمندانه عمل کنید، اشکالی هم ندارد اگر گاهی پاسخ منفی بدهید، حواس تان باشد که این زیاده روی ها ممکن است در نهایت شما را به جایی بکشانند که دیگر شادی و تفریحی برای تان باقی نماند.شما این ماه برنامه کاری خاصی دارید ولی احتمالا این برنامه شما را از رسیدن به اهداف تان باز نمی‌دارد. ممکن است کارهای سخت گیرانه شما به نظر دیگران وسواسی برسد، اما شما قادر خواهید بود که حتی اگر آسان گیر هم نباشید این گونه جلوه کنید. اگرچه احتمالا تصمیمات استوار شما اکنون به نفع تان عمل خواهى کرد، عاقل باشید و بدانید که کی باید در روزتان از آن بهره بگیرید. زمان به آن سرعتی که شما فکر می‌کنید بسرعت نمی‌گذرد.

مشاهده فال موفقیت ماه های دگیر در فال موفقیت آریاهوم