نیاز باکس

وبلاگ

نیاز باکس

وبلاگ

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا من عاشق توام

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا من عاشق توام

 آهنگ زیبا و بسیار شنیدنی حامد محضرنیا بنام من عاشق توام همراه با متن در مرسی موزیک

شعر : امیر طغرایی / آهنگسازی : عماد طغرایی / تنظیم کننده : مهدی معظم

 Hamed Mahzarnia – “Man Asheghe Toam” With Text And Direct Links In MerMusic

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا من عاشق توام , تک آهنگ


آهنگ من عاشق توام حامد محضرنیا

  

♪♪♫♫♪♪♯

توی شرایط سختی گفتم نرو ولی تو رفتی
آره نبودم اونی که بری باهاش به سمت خوشبختی ♪♪♫♫♪♪♯
باور نمیکنم میری دست منو نمیگیری
از هر چی که بدم اومد آخر سر خودم اومد
♪ شعر : امیر طغرایی ♪
بازم من عاشق توام دلواپس توام تو هم نفسمی تو همه کسمی
نذار این عشقمون از هم بپاشه ♪♪♫♫♪♪♯
بازم من عاشق توام دلواپس توام تو هم نفسمی تو همه کسمی
نذار این عشقمون از هم بپاشه
توی شرایط سختی گفتم نرو ولی تو رفتی
آره نبودم اونی که بری باهاش به سمت خوشبختی ♪♪♫♫♪♪♯
بازم من عاشق توام دلواپس توام تو هم نفسمی تو همه کسمی
نذار این عشقمون از هم بپاشه
♪ آهنگسازی : عماد طغرایی ♪
بازم من عاشق توام دلواپس توام تو هم نفسمی تو همه کسمی
نذار این عشقمون از هم بپاشه ♪♪♫♫♪♪♯
♪♪♫♫♪♪♯

حامد محضرنیا من عاشق توام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.