نیاز باکس

وبلاگ

نیاز باکس

وبلاگ

دانلود آهنگ جدید امیرحسین افتخاری بنام زیبا نگارا

دانلود آهنگ جدید امیرحسین افتخاری بنام زیبا نگارا + متن آهنگ


Download New Music AmirHosein Eftekhari – Ziba Negara


چشمت به من افتاد ای داد بیداد یکباره تاو هول شدی شال از سر افتاد

کردی مرتب گیسوی خود را کردی پریشان مرا زیبا نگارا

دانلود آهنگ امیرحسین افتخاری به نام زیبا نگارا , تک آهنگ

 

دانلود آهنگ جدید امیرحسین افتخاری بنام زیبا نگارا

متن آهنگ زیبا نگارا امیر حسین افتخاری

از سر کوچه سرک کشیدم همه را دیدمو تورا ندیدم
ناگهان آمدی دلم تو بردی جان سر به زیر امدی مرا ندید
چشمت به من افتاد ای داد بیداد یکباره تاو هول شدی شال از سر افتاد
کردی مرتب گیسوی خود را کردی پریشان مرا زیبا نگارا
به عطرت زلفت مرا کشاندی
به وصلت ای سنم من را رساندی
آمدم آسه آسه سمت سویت
جان
آمدم من تا شوم من خاک کویت
چشمت به من افتاد ای داد بیداد یکباره تاو هول شدی شال از سر افتاد
کردی مرتب گیسوی خود را کردی پریشان مرا زیبا نگارا
من بیتاب از رنج هجر تو بخدا طاقت ندارم
جانا تصدقت از دل نروی همه قرارم
چشمت به من افتاد ای داد بیداد یکباره تاو هول شدی شال از سر افتاد
کردی مرتب گیسوی خود را کردی پریشان مرا زیبا نگارا

چشمت به من افتاد ای داد بیداد یکباره تاو هول شدی شال از سر افتاد

کردی مرتب گیسوی خود را کردی پریشان مرا زیبا نگارا 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.