نیاز باکس

وبلاگ

نیاز باکس

وبلاگ

دانلود آهنگ من نگارم میرود دار و ندارم میرود پدرام پالیز

دانلود آهنگ من نگارم میرود دار و ندارم میرود پدرام پالیز

Download New Music Pedram Paliz – man negaram miravad

پدرام پالیز – زیبای من

دانلود آهنگ من نگارم میرود دار و ندارم میرود پدرام پالیز

متن آهنگ من نگارم میرود پدرام پالیز

جان من بی من مرو تنها شدن درمان ندارد عاشقی بی همنفس در این قفس پایان ندارد
رفتنت را قلب من زیبای من باور ندارد باورم کن قصه ی این عاشقی آخر ندارد
من نگارم میرود دار و ندارم میرود وای اگر روزی چو من تنها بماند
من نگارم میرود آرام جانم میرود وای اگر تنها لب دریا بماند

دانلود آهنگ جدید پدرام پالیز زیبای من با لینک مستقیم

من چو مجنونم که خوش کرده به دیدارت دلش را همچو موجی که بغل میگیرد آخرش ساحلش را
تشنه میمانم که شاید یک نفس بر من بباری من چه دردی میکشم بی تو از این شب زنده داری
من نگارم میرود دار و ندارم میرود وای اگر روزی چو من تنها بماند
من نگارم میرود آرام جانم میرود وای اگر تنها لب دریا بماند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.